sobota, 16 listopada 2013

Jak stać się sławną?

Dobry wieczór;)

Pogoda jest straszna, więc czytam "Zbrodnie i karę", bo mi się jej zachciało, piję zielono herbatę, zajadam się przypadkowo znalezionymi przekąskami. Zrobiłam też kilka ważnych rzeczy. Uczyłam się matematyki z siostrą- z przerażeniem stwierdziłam, że sporo zapomniałam, ale pocieszyłam się tym, że szybko sobie wszystko przypominałam;]

Dokończyłam miejsce na mój literacki projekt- a było ciężko bo mam taki nastrój, że ciągle jeszcze jest coś nie tak. Mianowałam na drugiego administratora Lidkę. Wymyśliłam temat turnieju. Nie miałam weny do napisania strony startowej, więc odłożyłam to na później.

Zrobiłam spaghetti.

 A mama miała imieniny, od jakiegoś czasu rozmawiają o zakupie motoru i wielkich przygodach. Więc pomyślałam, że krata i romans na motorze będzie ok.


Swoją drogą to nieźle się wycwaniła- obchodzi imieniny i urodziny zawsze tak, że każdy chcę ją prezentować ^^

Mam dużo do napisania, ale nie dziś. Wracam do lektury.

Zapomniałabym: http://cackozdziurka.wordpress.com/
tylko oczywiście nic tam jeszcze nie ma.

2 komentarze:

  1. Ej ja koiedys bylam dobra z matmy, teraz juz jestem zerem w tej dziedzinie bo zapomnialam wszystko! WW

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello, one of your blog resouce is broken, it is about Siargao, you can replace it with working one, here is the link https://eligefilipinas.com/Destinos/Siargao

    OdpowiedzUsuń

f

f